Contact
Dacă nu ești sigur, sau mai ai și alte întrebări, contactează-mă cu încredere.
- Sorin Zuică
- Telefon: 0752818470
- Orar: 09:00 - 17:00
- hello@sorinzuica.ro
Sigur ai observat și tu că din ce în ce mai multe persoane și afaceri se mută în mediul online, mai ales după această pandemie.
Din păcate, majoritatea nu reușesc să aibă profituri consistente și merg pe 0, sau chiar ajung să dea faliment.
Cine e de vină? Clientul? Produsul? Cel care vinde?
Adevărata problemă e că NU AU TEXTE SUFICIENT DE BUNE, care să le pună în valoare produsele sau serviciile.
Au impresia că dacă produsul e reușit, automat vor vinde…Greșit!
Tot ce fac e să cheltuie aiurea bani pe reclame, fără niciun rezultat.
Aici intervi TU! Scrii texte care să vândă mai bine, clienții au rezultate, și ești plătit pentru asta.
România este cu mulți ani în urmă în materie de Copywriting. Asta e o șansă uriașă, indiferent că vrei să lucrezi de acasă, ajutând alte afaceri, sau ești antreprenor și vrei ca afacerea ta să aducă mai mult profit.
S-ajungi să muncești 14 ore pe zi + să mai pedalezi 30 km cu bicicleta, vara la 40 de grade, doar pentru niște amărâți de bani…
Am făcut asta.
N-o să uit niciodată ziua când a trebuit să curăț la hotel aproape 30 de camere, de unul singur, și să aranjez 50 de paturi. Am plecat de-acasă la 7 dimineața și m-am întors noaptea la 10.
Câștigam niște bani, dar cu ce preț?
În ziua aia mi-am jurat că niciodată în viața asta n-o să mai muncesc pentru cineva.
Copywriting-ul a fost pentru mine ca o gură de Oxigen pentru că mi-a dat șansa să muncesc de unde vreau, să imi fac propriul meu program și să câștig bani făcând ceea ce-mi place, ajutând alte afaceri să vândă și să se dezvolte.
Asta fac acum și asta vreau să-ți arăt și ție, cum să scrii texte care fac vânzări, indiferent c-o faci pentru un client sau pentru propriul tău business.
Am dezvoltat acest curs experențial pentru toți cei care vor să învețe pas cu pas, cum să scrie propriile texte care fac vânzări.
La sfârșitul celor 9 săptămâni, vei ști de la A la Z, cum funcționează Sistemul de Scriere în 4 Etape, pe care-l folosesc și eu. Astfel, vei putea produce primele tale texte care să vândă și să aibă impact.
Cursul este atât pentru Copywriteri în devenire, care vor să facă o carieră din asta, cât și pentru Antreprenori, care vor să-și crească vânzările.
Cum se va desfășura mai exact?
Cursul începe pe 28 OCTOMBRIE și va avea o durată de 9 săptămâni. În fiecare joi la ora 19:00, va fi un webinar LIVE de 2h pe ZOOM, în care te voi învăța pas cu pas, tot ce trebuie să știi. Bineînțeles, poți pune întrebări și primești feedback personalizat.
Între cursuri vei primi misiuni concrete pentru a pune în practică tot ce înveți.
Este un curs experențial, deci trebuie să fii dispus să muncești zilnic măcar 1h/zi.
Oferta este disponibilă doar la această ediție . Ulterior prețul va crește.
Din 2019 până acum trăiesc doar din scris.
Am început această călătorie ca freelancer. Am lucrat pe proiecte din tot felul domenii (de la platforme de fizioterapie, până la service-uri auto).
Dar asta mi-a prins bine pentru că am acumulat experiență și am ajuns în prezent să fiu Copywriter Full Time la eduKiwi.
Am generat până acum peste 100 de mii de Euro pentru proiectele la care am lucrat, și ăsta-i doar începutul.
Pentru că am vrut ca și alte persoane să învețe această abilitate ca și mine, din octombrie 2020 am lansat Cursul Copywriter Alpha, prin care am format deja 20 de persoane.
Unii dintre cursanți scriu texte pentru propriile lor afaceri, în timp ce alții sunt copywriteri full time și câștigă bani din scris.
Și tu poți să faci asta. Nu trebuie să fii o persoană creativă sau cu multă imaginație…eu nu sunt.
Tot ce trebuie să faci, e să fii dispus să muncești puțin.
Asta e misiunea mea, să-ți arăt tot ce trebuie să știi, pentru a putea scrie primele tale texte care să genereze vânzări.
Oferta este disponibilă doar la această ediție . Ulterior prețul va crește.
Orice Copywriter bun are un "seif" în care să adune texte și materiale, care s-au dovedit eficiente.
De ce? Pentru că nu te poți așeza în fața laptopului și să aștepti inspirația divină.
"Nu poți să aștepti inspirația, trebuie să te duci după ea cu o bâtă."
- Jack London
Titlul e cea mai importantă parte a unui text. Degeaba conținutul e genial, dacă nu ajunge nimeni să-l citească.
Tocmai pentru că e așa de important, trebuie făcut ca la carte. De asta ți-am pregătit 100 de template-uri și exemple, pentru a nu pierde o zi întreagă, încercând să găsești titlul perfect.
Poți spune același lucru în nenumărate moduri. Ca și copywriter, important este s-o spui în felul în care cititorul vrea s-o audă. Doar așa îl vei putea convinge.
Mulți cred că textele vechi sunt de domeniul trecutului, dar în realitate acestea ascund principiile de bază ale Copywritingului.
Ți-am pregătit unul dintre cele mai bune texte de vânzare din istorie, care a produs peste 1 miliard de dolari.
"Cum știu dacă am scris ce trebuie?" E normal să nu fii sigur pe ceea ce scrii, atunci când nu ai experiență, tocmai de asta, vreau să-ți iau grija asta de pe umeri.
În cazul unui e-mail, primul lucru citit este subiectul. Dacă nu-i bun, mesajul tău o să ajungă imediat la coșul de gunoi.
Nu trebuie să ajungi în situația asta, așa că ți-am pregătit o listă cu subiecte instant, pentru momentele când nu ai inspirație deloc.
Reclamele pe Facebook sunt un subiect aparte. Nu poți scrie ce vrei tu și cum vrei tu. Tocmai de-asta, multe campanii eșuează, pentru că le sunt oprite reclamele.
Nu trebuie să ajungi în situația asta, tocmai de aceea ți-am pregătit un checklist, pentru a ști sigur că ai reclame scalabile.
Cum înveți să fii cel mai bun? Analizându-i pe cei mai buni.
Ți-am pregătit această listă pentru a putea analiza în amănunt, atât textele, cât și întreaga strategie de livrare a acestora.
Orice Copywriter bun are un "seif" în care adună texte și materiale dovedite.
De ce? Pentru că nu te poți așeza în fața laptopului și să speri că îți vine vreo idee genială...nu despre asta e Copywriting-ul.
"Nu poți să aștepti inspirația, trebuie să te duci după ea cu o bâtă."
- Jack London
Titlul e cea mai importantă parte a unui text. Degeaba conținutul e genial, dacă nu ajunge nimeni să-l citească.
Tocmai pentru că e așa de important, trebuie făcut ca la carte. De asta ți-am pregătit 100 de template-uri și exemple, pentru a nu pierde o zi întreagă, încercând să găsești titlul perfect.
Poți spune același lucru în nenumărate moduri. Ca și copywriter, important este s-o spui în felul în care cititorul vrea s-o audă. Doar așa îl vei putea convinge.
Mulți cred că textele vechi sunt de domeniul trecutului, dar în realitate acestea ascund principiile de bază ale Copywritingului.
Ți-am pregătit unul dintre cele mai bune texte de vânzare din istorie, care a produs peste 1 miliard de dolari.
"Cum știu dacă am scris ce trebuie?" E normal să nu fii sigur pe ceea ce scrii, mai ales când nu ai experiență. Tocmai de asta, vreau să-ți iau grija asta de pe umeri.
Cu ajutorul acestei liste vei ști de fiecare dată, dacă textele tale sunt suficient de persuasive.
În cazul unui e-mail, primul lucru citit este subiectul. Dacă nu-i bun, mesajul tău o să ajungă imediat la coșul de gunoi.
Nu trebuie să ajungi în situația asta, așa că ți-am pregătit o listă cu subiecte instant, pentru momentele când nu ai inspirație deloc.
Reclamele pe Facebook sunt un subiect aparte. Nu poți scrie ce vrei tu și cum vrei tu. Tocmai de-asta, multe campanii eșuează, și reclamele ajung să fie oprite.
Pentru a evita asta, ți-am pregătit un checklist, astfel încât să știi sigur că vei avea reclame scalabile.
Cum înveți să fii cel mai bun? Analizându-i pe cei mai buni.
Ți-am pregătit această listă pentru a putea analiza în amănunt, atât textele, cât și întreaga strategie de livrare a acestora.
Oferta este disponibilă doar la această ediție . Ulterior prețul va crește.
Garanția este valabilă 14 zile din momentul în care începe cursul.
Dacă ești nemulțumit de informațiile pe care le primești, doar trebuie să-mi spui și-ți returnez banii integral, fără niciun fel de întrebare.
Riscul să pierzi ceva este 0.
Tu doar trebuie să te concentrezi pe ceea ce ai de învățat.
Șansa de a-ți dezvolta o ABILITATE, care să-ți genereze venituri toată viața.
Nu e doar un curs de 9 săptămâni, este primul pas către cea mai bună versiune a ta.
Știi și tu că cel mai bun lucru pe care-l poți face, e să investești în tine.
Lucrurile pot dispărea, oamenii pot pleca, dar ce știi să faci, va fi al tău pentru totdeauna, indiferent de stuație.
„Eu vreau să învăț Copywriting de unul singur”…sigur, se poate și asta, doar că:
Prețul cursului este de 697 RON.
Da, se poate achita în 2 rate de 397 RON fiecare.
Pentru plata integrală achiţi suma de 697 RON. Dacă alegi plata cu cardul, vei achita suma în momentul înscrierii. Dacă alegi plata prin transfer bancar, va trebui să achiţi suma în termen de 3 zile de la înscriere, ca să nu pierzi înscrierea.
Pentru plata în 2 Rate egale vei achita suma de 397 RON. Dacă alegi plata cu cardul, suma pentru prima rată o vei achita în momentul înscrierii. Dacă alegi plata prin transfer bancar, suma pentru prima rată trebuie să o achiţi în termen de 3 zile de la înscriere, ca să nu pierzi înscrierea.
Important: dacă nu achiți și cea de-a doua rată, vei pierde accesul la curs.
Primul Webinar LIVE va avea loc Joi, 28 Octombrie, de la ora 19:00 .
Nu e nicio problemă. Întregul webinar rămâne salvat pe grupul de Facebook, deci nu pierzi nimic.
De preferat este să participi LIVE la webinarii, pentru că vom putea vorbi direct și vei putea pune întrebări.
Dacă totuși nu poți participa live, tot ce trebuie să faci este să urmărești înregistrarea webinarului din grupul de facebook, astfel nu rămâi în urmă cu informațiile.
Vei avea acces la grupul de facebook, chiar şi după ce se încheie cursul.
Da. Materialele pe care le primești în aceste 9 Săptămâni + înregistrările webinariilor LIVE le vei avea pe viață.
Accesul la grupul de Facebook, și implicit la Curs, se va face în momentul în care plata este confirmată.
Ulterior, după confirmare, vei primi acces în maxim 24 de ore.
Oferta este disponibilă doar la această ediție . Ulterior prețul va crește.
Dacă nu ești sigur, sau mai ai și alte întrebări, contactează-mă cu încredere.
Dacă nu ești sigur, sau mai ai și alte întrebări, contactează-mă cu încredere.